Аналіз якості освіти у сільських та міських школах: проблеми та шляхи їх вирішення
Resumen
Згідно ст.3 ЗУ про освіту від 05.09.2017, кожен має право на якісну та
доступну освіту. Згідно результатів міжнародного дослідження якості
освіти PISA-2022, учні із сільської місцевості відстають від своїх однолітків
з великих міст у читанні майже на п’ять років, у природничо-наукових
дисциплінах — на чотири, а з математики — на понад чотири з половиною
роки навчання.
Нерівність в українській системі освіти зумовлена комплексом
наступних факторів:
1. Кадрові проблеми (нестача педагогічних працівників, недостатня
кваліфікація педагогічних кадрів);
2. Обмеження ресурсів (недостатнє фінансування, обмеження
матеріально-технічної бази закладів освіти).