Формування маркетингової моделі взаємодії НТУ «Дніпровська політехніка» зі спільнотою випускників
Abstract
Пояснювальна записка: 182 с., 57 рис., 8 табл., 3 додатки, 138 джерел.
У кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування маркетингової моделі взаємодії університету зі спільнотою випускників. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище досліджуваного закладу. Проведено маркетингове дослідження думки випускництва та виявлено основні аспекти покращення процесу взаємодії та комунікацій.
Об’єкт розроблення: процес організації і координування процесу взаємодії НТУ «Дніпровська політехніка» з власною випускницькою спільнотою.
Мета кваліфікаційної роботи: розробка маркетингової моделі взаємодії НТУ «Дніпровська політехніка» з власними випускниками на основі результатів дослідження їх думки та потреб щодо процесу взаємодії та комунікацій.
Положення, що захищаються: розроблена маркетингова система заходів взаємодії є цінним та корисним інструментом, що допомагає налагодити взаємодію університету з випускниками, підвищити рівень лояльності та прихильності, та відповідно розширити мережу комунікаційних взаємозв’язків. Матриця показує, що університет цінує взаємозв’язок з випускниками та прагне його підтримувати в довготерміновій перспективі. Це позитивно впливає на імідж університету та робить його більш привабливим в очах випускництва та для потенційних студентів.
Робота має застосування у сфері маркетингової діяльності НТУ «Дніпровська політехніка».
Кваліфікаційна робота тісно пов’язана з курсовим проєктом з маркетингового стратегічного планування та з передатестаційною практикою.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає в ефективності сформованої маркетингової матриці взаємодії моделям поведінки досліджуваного ключового стейкхолдера – випускництва – з урахуванням їх потреб та мотивів, які спонукають до взаємодії та співпраці з НТУ «Дніпровська політехніка».
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: ключовими рекомендаціями щодо налагодження та підтримки відносин та взаємозв’язків із випускницькою спільнотою є впровадження розробленої системи заходів, які орієнтовані на задоволення потреб випускників від процесу взаємодії та підтримці стабільної комунікації.
В роботі використані наступні дослідницькі методи: методи маркетингового стратегічного аналізу: PEST-аналіз, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз; методи маркетингового дослідження: кабінетне дослідження та дескриптивне (опитування); статистичний метод: частотний аналіз; метод експертних оцінок; метод бенчмаркінгу.