Формування та розвиток товарного асортименту підприємства
Короткий опис(реферат)
У кваліфікаційній роботі проаналізовано процес формування та розвитку товарного асортименту підприємства. Досліджено внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, а також проведено анкетування споживачів для визначення їх потреб і вподобань щодо асортименту продукції. Об’єкт розроблення: процес управління товарним асортиментом підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: удосконалення діяльності підприємства через оптимізацію товарного асортименту на основі дослідження поточних ринкових тенденцій та споживчих потреб. Положення, що захищаються: анкетування споживачів дозволило визначити ключові сегменти ринку та їх потреби, що впливають на формування та розвиток товарного асортименту підприємства. Кваліфікаційна робота тісно пов’язана з виконаними курсовими проектами з менеджменту та маркетингу, науковими студентськими роботами з управління асортиментом, проходженням виробничої та передатестаційної практики. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур і механізмів управління товарним асортиментом підприємства з метою підвищення його конкурентоспроможності на ринку. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, синтез, порівняння, метод експертних оцінок, SWOT-аналіз.