Маркетингові дослідження споживчого сприйняття брендингу
Zusammenfassung
У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ
«МОВА І КО», а також проведено аналіз внутрішнього (сильні та слабкі
сторони) та зовнішнього середовища (можливості та загрози) підприємства.
Проведено маркетингове дослідження споживчого сприйняття бренду ТОВ
«МОВА І КО» з метою визначення основних проблемних зон у сприйнятті
бренду та розробки рекомендацій щодо їх усунення.
Мета роботи – дослідження споживчого сприйняття бренду ТОВ
«МОВА І КО» та розробка рекомендацій щодо його покращення.
Об’єкт дослідження – процес споживчого сприйняття брендингу, що
включає в себе формування і розвиток уявлень споживачів про бренд, їх
емоційні та раціональні реакції на бренд, а також взаємодію з брендом в
умовах конкурентного ринку.
Предмет дослідження – практичні аспекти споживчого сприйняття
бренду ТОВ «МОВА І КО», такі як емоційні асоціації, рівень лояльності,
фактори, що впливають на купівельні рішення, та способи комунікації, що
використовуються для формування позитивного іміджу бренду.
Сфера використання результатів дослідження – підприємства в сфері
роздрібної торгівлі та послуг, зокрема ТОВ «МОВА І КО», де можуть бути
запроваджені основні рекомендації з удосконалення маркетингової
діяльності та підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку.
Положення, що захищаються у даній кваліфікаційній роботі, полягають
у значущості запропонованих результатів маркетингового дослідження;
рекомендацій щодо вдосконалення діяльності ТОВ «МОВА І КО» на ринку.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими
роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення,
науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть
бути використані на підприємствах роздрібної торгівлі та послуг України.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у створенні
додаткових можливостей для підприємств роздрібної торгівлі та послуг,
щодо залучення споживачів та покращення сприйняття бренду.
В результаті виконання роботи було встановлено, що ТОВ «МОВА І
КО» має потенціал для покращення споживчого сприйняття бренду шляхом
удосконалення стратегії комунікації та підвищення якості обслуговування.
У роботі використано такі методи досліджень: системний підхід,
методи порівняльного аналізу та синтезу, статистичний метод, метод
опитування, метод фокус-груп, метод спостереження, графічна візуалізація,
абстрактно-логічний метод.