Компетентнісна модель менеджера в галузевих стандартах вищої освіти України
Zusammenfassung
Модернізація вищої освіти в Україні є одним з найважливіших національних завдань сьогодення . Виходячи з національної доктрини розвитку освіти України в ХХІ столітті , вища освіта в країні повинна стати невід ’ємною компонентою гло бального освітнього проекту , стати одночасно його рушійною силою інновацій ного розвитку національної економіки Досягнення поставлених стратегічних цілей можливе шляхом створення нової , сучасної , постійно відновлюваної за вимогами часу освітньо -професійної моделі підготовки , перш за все , управлінських кадрів що дозволить забезпечити ефективне управління соціоекономічними системами і процесами на всіх ієрархічних рівнях . Приєднання України до Болонського процесу та , відповідно , вимоги створен ня передумов прозорості системи вищої освіти для світового ринку освітянських послуг , порівнюваності й зіставності з іншими освітніми системами , відповідності рівня компетентності сучасного менеджера професійним стандартам глобалізова ного і глибоко спеціалізованого ринку праці , забезпечення мобільності трудових ресурсів і студентів , обумовили необхідність розроблення нового покоління галузе вих стандартів вищої освіти , призначених для формування фахівців на нової якості . Зміна парадигми вищої освіти має на меті перенесення акцентів з організації навчального процесу на його кінцевий результат . Таким результатом має стати компетентність – інтегрована характеристика якостей особистості , результат під готовки випускника ВНЗ для виконання діяльності в певних професійних та соціально -особистісних предметних сферах ( компетенції ), який визначається необ хідним обсягом і рівнем знань та досвіду у певному виді економічної і функціо нальної діяльності .
Collections
- 11–12 квітня 2013 р. [21]