Стандарти ISO 9000 : якість як принцип та основа довіри між виробником та споживачем
Fecha
2009-01-01Autor
Варяниченко, О. В.
Карасьова, Г. В.
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
Досліджуються проблеми системного управління якістю на підставі впровадження міжнародних стандартів якості серії ISO, як інструмента самозбереження будь – якого підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовища, основи конкурентоспроможності на внутрішньому і зовнішніх ринках та регламентації відносин між виробником та споживачем Problems of system quality management on the basis of introduction of the international quality standards of series ISO, as a tool of self-preservation of any enterprise in conditions of an unstable environment, the basis of competitive ability on the internal and external markets and regulation of the relations between the manufacturer and the consumer, are investigated.
Colecciones
- ЕВ, 2009 рік, №1 [19]