Результаты вычислительных экспериментов для проектирования тормозных систем подвижного состава
Mostra/ Apri
Data
2012Autore
Коптовець, А. Н.
Бобылев, А. А.
Яворская, В. В.
Кирнос, В. Д.
Metadata
Mostra tutti i dati dell'itemAbstract
Розглянута наукова задача адаптивного керування трибологічною системою на стадії проектування
шахтного рухомого складу. Розроблено алгоритми моделювання процесами навантаження гальма і про-
ведення обчислювальних експериментів замість натурних. Зроблено висновки, що коефіцієнт тертя га-
льма володіє агрегатними властивостями. Визначено умови для керування структурою і трибологічни-
ми властивостями гальма.
Расмотрена научная задача адаптивного управления трибологической системой на стадии проектиро-
вания шахтного подвижного состава. Разработаны алгоритмы моделирования процессами нагружения
тормоза и проведения вычислительных экспериментов вместо натурных. Сделаны выводы, что коэф-
фициент трения тормоза обладает агрегатными свойствами. Определены условия для управления
структурой и трибологическими свойствами тормоза. Розглянута наукова задача адаптивного керування трибологічною системою на стадії проектування
шахтного рухомого складу. Розроблено алгоритми моделювання процесами навантаження гальма і про-
ведення обчислювальних експериментів замість натурних. Зроблено висновки, що коефіцієнт тертя га-
льма володіє агрегатними властивостями. Визначено умови для керування структурою і трибологічни-
ми властивостями гальма.
Collections
- ГЕА, 2012 рік, №88 [31]