Маркетинг і управління інноваціями
Zusammenfassung
Посібник розроблений відповідно до прийнятої в НГУ, НМетАУ концепції
підготовки кадрів з управління інноваційною діяльністю (УІД), інтелектуальною
власністю (УІВ) і управління проектами (УП). Дисципліна «Маркетинг і управління
інноваціями» входить у спільну програму підготовки, що включає сучасний рівень
правового забезпечення стосунків в ІВ, особливості інноваційної діяльності і
менеджменту, методологію її інформаційного забезпечення.
Включає три розділи: маркетинг і розвиток інновацій; інноваційна політика і
інструменти маркетингу; управління інноваційними проектами.
Призначений для студентів спеціальностей: 7(8).000001 – якість, стандартизація і
сертифікація, 7(8).000002 – інтелектуальна власність, 7(8).000003 – управління
проектами, 7(8).000014 – управління інноваційною діяльністю.
Іл. 82. Табл. 14. Бібліогр.: 11 найм.
Collections
- РВВ-2011 [12]