Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПисьменкова, Т. О.
dc.date.accessioned2017-10-03T11:01:13Z
dc.date.available2017-10-03T11:01:13Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationПисьменкова Т. О. Деякі проблеми розробки та застосування засобів оцінки результатів навчання студентів // Развитие информационно-ресурсного обеспечения образования и науки в горно-металлургической отрасли и на транспорте 2014: сборник научных трудов международной конференции, 27-28 сентября 2014г. - Днепропетровск, 2014. – С. 439-445.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150351
dc.description.abstractВизначено особливості оцінки результатів навчання при компетентнісному підході до вищої освіти, зазначено складові та послідовність формування фонду засобів оцінки рівня сформованості компетентностей, згруповано принципи організації процесу оцінки результатів навчання.ru_RU
dc.description.abstractThe features of learning outcomes assessment in competence-based approach to higher education, described the components and sequence of formation of the fund means of assessing the level of formation of competencies grouped principles of process evaluation of learning outcomes.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectрезультати навчанняru_RU
dc.subjectкомпетентностіru_RU
dc.subjectфонд засобів оцінкиru_RU
dc.subjectпринципи процесу оцінкиru_RU
dc.subjectlearning outcomesru_RU
dc.subjectcompetences fund assets valuation principles of the evaluation processru_RU
dc.titleДеякі проблеми розробки та застосування засобів оцінки результатів навчання студентівru_RU
dc.title.alternativeOn development and application of students achivement evaluation system usageru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk378.146ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу