Пошук
Зараз показуються 1-10 з 72
Оптимізація запасів запасних частин сільгосптехніки на складах ПП «Агростандарт».
(2019)
Пояснювальна записка: 63 с., 23 рис., 27 табл., 3 дод., 11 джерел.
Актуальність теми: проблема оптимізації запасів є дуже актуальної для підприємств України. Процеси керування запасами – важлива складова частини системи ...
Стратегічний аналіз виробничих функцій ПАТ «Інтерпайп НТЗ»
(2019)
Пояснювальна записка до дипломного проекту: 56 сторінок, 11 малюнків, 12 таблиць, 9 літературних джерел.
Об'єктом дослідження є підприємство ПАТ «Інтерпайп НТЗ».
Предметом дослідження є виробничі функції.
Метою є ...
Оптимізація заходів зі зменшення кредиторської заборгованості ТОВ «Промтехнологія»
(2019)
Пояснювальна записка: 153 с., 5 рис., 16 табл., 3 дод., 11 джерел.
Актуальність теми даної роботи: для того щоб забезпечувати виживання підприємства в сучасних умовах, управлінському персоналу необхідно, перш за все, ...
Розробка програми стимулювання збуту підприємства на ринку послуг
(2019-12-16)
У роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства з надання послуг на споживчому ринку та його фінансово економічні показники. Виявлені основні сильні та слабкі сторони підприємства.. Виконано сегментування ...
Маркетингові комунікації підприємства на ринку товарів пасивного попиту
(2019-12-16)
Для написання кваліфікаційної роботи була обрана підприємницька діяльність магазину «Boomerang-Boardhsop» завдяки виявлення факторів зовнішнього середовища та ретельного аналізу комунікаційних інструментів на ринку товарів ...
Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
(2019-12-16)
В кваліфікаційній роботі магістра досліджено маркетингову
діяльність підприємства на ринку послуг, виконано аналіз внутрішнього та
зовнішнього середовища підприємства. Виявлено управлінську та
маркетингову проблеми ...
Розробка програми маркетингових комунікацій підприємства на споживчому ринку
(2019-12-16)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність компанії та медіа-вподобання споживачів на споживчому ринку, виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища компанії.
Досліджено споживчі вподобання ...
Формування системи маркетингових комунікацій підприємства на ринку послуг
(2019-12-16)
У роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства з надання послуг та його фінансово-економічні показники. Виявлені основні сильні та слабкі сторони підприємства у контексті управлінської проблеми. Виявлено ...
Рекламна кампанія підприємства на споживчому ринку
(2019-12-16)