Browsing Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ by Issue Date
Now showing items 21-34 of 34
-
Імпортна діяльність підприємства меблевої промисовості в контексті забезпечення конкурентоспроможності продукції
(2015)Ключовою характерною ознакою сучасного етапу розвитку ринкового середовища є стрімке та невпинне збільшення існуючої конкуренції стосовно конкретних асортиментних рядів аналогічних товарів та товарів-субститутів. ... -
Загальна характеристика надання транспортних послуг в Україні
(2015)Транспортна послуга – результат діяльності на транспорті, пов'язаний із задоволенням потреб населення в перевезеннях. Ринок транспортних послуг – сфера надання послуг пасажирського автотранспорту з ... -
Оцінка ефективності діяльності промислових підприємств: сучасні проблемні аспекти
(2015)В умовах сьогодення рівень розвитку та якість функціонування паливно-енергетичного комплексу України мають визначальний вплив на стан економіки, вирішення проблем соціальної сфери та рівень життя ... -
Моделювання макроекономічних процесів управління соціально-економічною системою регіону
(2015)Економіка України потребує радикальних структурних реформ, які б сприяли досягненню оптимальних пропорцій її структури і тим самим забезпечували підвищення її соціально-економічної ефективності. Все це ... -
Шляхи підвищення інноваційної активності промислових підприємств України в умовах зовнішньоекономічної кризи
(2015)Ефективний розвиток національної економіки вирішальним чином залежить від масштабів впровадження новітньої техніки та технологій. Підвищення активності інноваційної діяльності вітчизняних підприємств є однією ... -
Інноваційні фактори у розвитку промислових підприємств України
(2015)Ключовий детермінант інноваційної поведінки України - участь у глобалізації. Найбільш значущим і універсальним виявляється вплив імпорту. Якщо у випадку процесних інновацій цей результат пояснюється оновленням ... -
Шляхи вирішення проблем формування та оцінки потенціалу підприємства
(2015)Інноваційні зміни у розвитку регіонів, формування адекватного інноваційного середовища повинні базуватися на інноваційній стратегії розвитку регіонів, що враховує специфіку кожного регіону відповідно до його ... -
Проблемні аспекти обліку об’єктів права інтелектуальної власності
(2015)Сучасні умови розвитку економіки потребують визнання та оцінки інтелектуальної власності у господарській діяльності підприємств як об’єкта бухгалтерського обліку. В силу цього проблема сутності, визнання, оцінки ... -
Інноваційний розвиток економіки регіонів
(2015)Інновації є частиною науково-технічної, інноваційної та інвестиційної політики держави, тому роль держави має зводитися до розробки та реалізації державних стратегій та програм розвитку економіки, ... -
Особливості міжнародної торгівлі ліцензіями
(2015)Міжнародна торгівля ліцензіями є основним економічним механізмом міжнародного технологічного обміну і в сучасних умовах набула широкого й швидкого поширення. Міжнародний технологічний обмін і ... -
Управління ризиками зовнішньоекономічної діяльності підприємства та методи їх оцінки
(2015)Ефективне управління зовнішньоекономічною діяльністю будь-якого підприємства базується на системі оцінки ризиків зовнішньоекономічної діяльності. Проблема реалізації концепції «ризик-дохід» є однією з ключових ... -
Теоретичні засади підвищення ефективності організації збутової логістики промислового підприємства
(2015)Збутова логістика є невід’ємною частиною логістичної системи підприємства, що забезпечує найбільш ефективну організацію розподілу виробленої продукції. Збутова логістика заснована на об’єднанні ідей маркетингу й ... -
Теоретичні засади управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства на основі використання його логістичного потенціалу
(2015)За сучасних умов одним із найважливіших показників рівня міжнародної конкурентоспроможності країни є її присутність на міжнародних ринках складної наукоємної продукції. У її виробництві задіяні самі ... -
Сучасні вимоги до розробки стратегіі виходу на новий ринок збуту продукції підприємства
(2015)Збутова політика підприємства – це загальний підхід підприємства до збуту товарів, система рішень з організації продажу і фізичного переміщення товарів. Стратегічною метою збутової політики має бути ...