Search
Now showing items 1-4 of 4
Використання маркетингового інструментарію в процесі визначення базового ринку для інновації
(НГУ, 2012)
Результати інноваційної діяльності, які базуються на повноцінному
інноваційному процесі в науково-технічній сфері, доволі часто
характеризуються невизначеним базовим ринком. Відмінні техніко-економічні ...
Инновации в логистике
(НГУ, 2012)
В Украине в процессе развития экономики одна из ведущих ролей
отводится инновационной деятельности, в частности, в сфере логистики. На
сегодняшний день для более эффективной транспортно-логистической ...
Проблеми підготовки кадрів для інноваційної діяльності
(НГУ, 2012)
Реалізація нової наукової задачі - це інновація. Для вирішення цих задач і
готують фахівців вищі навчальні заклади. Вищі навчальні заклади України мають високий науковий потенціал своїх кадрів, який, на жаль, не ...
Еволюція парадигми інноваційного розвитку
(НГУ, 2012)
У процесі формування сучасних уявлень про природу економічного
зростання і роль інноваційних чинників у ньому відбувалася зміна парадигм,
узятих науковцями за основу своїх теорій.