Search
Now showing items 1-4 of 4
Специфіка організації маркетингової стартегії розосередженого підприємства
(НГУ, 2012)
Нині практично усі підприємства усвідомили, що запорукою
довгострокового і успішного функціонування є не орієнтація на миттєвий
прибуток і успіх, а побудова ефективної стратегії існування на довгострокову ...
Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства
(НГУ, 2012)
Конкурентоспроможність підприємства означає його здатність до
ефективної господарської діяльності та забезпечення прибутковості за умов
конкурентного ринку. Інакше кажучи, конкурентоспроможність підприємства ...
Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств
(НГУ, 2012)
У сучасних умовах становлення ринкових відносин в Україні особливої
актуальності набуває питання підвищення конкурентоспроможності
підприємств у довгостроковій перспективі та їх своєчасної адаптації ...
Брендинг, як фактор забезпечення конкурентних переваг продукції промислового призначення
(НГУ, 2012)
Сучасна маркетингова теорія трактує сутність поняття
конкурентоспроможності підприємства, як його здатність посісти відповідну
позицію на конкретному ринку.