Search
Now showing items 1-4 of 4
Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства
(НТУ ДП, 2022)
Маркетингова діяльність підприємства спрямована на те, щоб досить обґрунтовано, враховуючи попит ринку, встановлювати поточні і, головне, довгострокові (стратегічні) цілі, шляхи їх досягнення та реальні джерела ресурсів ...
Теоретичні основи оцінювання конкурентоспроможності підприємства
(НТУ ДП, 2022)
Оцінка конкурентоспроможності підприємcтва заcнована на доcлідженні внутрішнього cередовища підприємства. Методика оцінки конкурентоcпроможноcті підприємcтва, заcнована на комплекcному доcлідженні внутрішнього cередовища ...
Обґрунтування ефективності рішень у сфері управління конкурентоспроможністю підприємства
(НТУ ДП, 2022)
Поняття конкурентоспроможності посідає провідне місце при управлінні
виробничо-господарською діяльністю будь-якого підприємства в умовах ринкової економіки. Воно є актуальни для всіх рівнів управління і впливає на кожен ...
Теоретичні основи логістичного менеджменту збутової діяльності підприємства
(НТУ ДП, 2022)
При організації процесу управління логістикою підприємства необхідно враховувати організаційні підсистеми управління логістикою, такі як: підсистема постачання, підсистема складу, транспортна підсистема, підсистема ...