Search
Now showing items 1-7 of 7
Формування стійкого попиту на послуги підприємств туризму і санаторно-курортної сфери Новомосковського району в період міжсезоння
(2023)
Потік туристів протягом календарного року об'єктивно схильний до сезонних коливань, які досить складно згладити. Залежність споживчого попиту на послуги підприємств туризму та рекреації від факторів сезонності ...
Дослідження просування нового туристичного продукту на основі технологій
(2023)
Сфера туризму є однією з найбільш динамічних та конкурентних у світовій економіці. З розвитком цифрових технологій інтернет став основним інструментом просування нових туристичних продуктів. Для успішного просування ...
Соціальні аспекти сталого розвитку туризму
(2023)
Сучасний світ неперервно розвивається, і туризм, безумовно, є важливим чинником цього розвитку. Туризм впливає на економіку, навколишнє середовище та суспільство в цілому. У наш час, коли сталість розвитку стала однією з ...
Стійкий розвиток туристичної території на прикладі Новомосковського району
(2023)
Важливе місце у розвитку туристичної діяльності займає привабливість території, тобто місця, яке відвідується туристами в рекреаційних, пізнавальних та інших туристичних цілях, іншими словами – дестинація. Якщо ж ...
Бьордвотчинг як перспективний вид туризму
(2023)
На сьогоднішній день в Україні можна спостерігати активний розвиток екологічного напрямку туризму. З кожним роком частка доходів від екологічного туризму зростає, окрім цього, збільшується кількість закладів ...
Перспективи розвитку сільського туризму
(2023)
Сільський туризм – це форма туризму, в якій туристи відвідують сільські або сільські області, щоб насолоджуватися сільським життям та отримувати враження від природних та культурних особливостей сільських регіонів. ...
Соціально-етичні аспекти волонтерського туризму
(Видавництво НТУ "ДП", 2023)
У багатьох країнах світу волонтерство вже давно набуло широкого поширення. У соціальному розвитку його роль була високо оцінена на міжнародному рівні. Саме тому ресурс добровільної діяльності дедалі частіше ...