• українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • русский 
    • українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • Конференції
  • Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff.
  • Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008.
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • Конференції
  • Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff.
  • Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008.
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

COCA-COLA: A POWERFUL BRAND – AN EFFECTIVE MARKETING STRATEGY

Thumbnail
Открыть
COCA-COLA_ A POWERFUL BRAND - AN EFFECTIVE MARKETING STRATEGY.pdf (14.96Kb)
Дата
2008-12-10
Автор
Zaloznykh, K.
Kaimashnikova, K.
Kogemyakina, T. V.
Metadata
Показать полную информацию
URI
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2027
Collections
  • Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008. [135]

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

ВойтиРегистрация

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV