• українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • English 
    • українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Конференції
  • Search
  •   DSpace Home
  • Конференції
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 12

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Шляхи формування суспільної моди на здоров’я серед студентської молоді 

Павличенко, А. В.; Тараненко К. В.; (2013)
Студентська молодь є основним потенціалом, який в подальшому буде втілювати в життя основні програми сучасного розвитку суспільства. Але протягом навчання під впливом складної еколого-соціальної ситуації ...
Thumbnail

ADVANTAGES AND DISADVANTAGES OF E-TENDERING 

Zharan, K.; Mosin, O.; Pilova, K. P.; Kostritskaya, S. I. (2008-12-10)
Thumbnail

ETHICS IN MARKETING 

Vynarska, M.; Pilova, K. P.; Kostritskaya, S. I. (2008-12-10)
Thumbnail

MARKET ANALYSIS 

Mosina A.; Reshetilova, T. B.; Shvets, O. D. (2011-12-08)
Thumbnail

USE OF AN INDUSTRIAL EXHIBITION IN PROMOTION OF MINING EQUIPMENT OF YASINOVATSKIY MACHINE BUILDING PLANT 

Krugovoi A.; Bondarenko, V. I.; Isakova, M. L. (2011-12-08)
Thumbnail

INCREASE SALES WITH COLOR, SOUND, TASTE, SMELL AND TOUCH 

Kolosova A.A.; Shinkarenko, N. V.; Shvets, O. D. (2011-12-08)
Thumbnail

CORPORATE STRATEGY IN THE WORLD LUXURY INDUSTRY 

Panchenko R.; Nazarenko, K.; Glinska, O. (2011-12-08)
Thumbnail

MERCHANDISING 

Palii, A.; Pilova, K. P.; Shvets, O. D. (2013-06-17)
Thumbnail

THE ANALYSIS OF CONCEPTS OF PLANNING SALE AND DEVELOPING COMPETITIVE ADVANTAGES OF JOINT-STOCK COMPANY «DNIPROVAZHMASH» 

Mosin O.; Parshina, O. A.; Berdnik, V. V.; (2013-06-16)
Thumbnail

MYSTERY SHOPPING AS AN EFFECTIVE TOOL OF IMPROVING A SERVICE 

Yuschenko, A.; Evseyceva, O. S.; Humenna, O. A. (2013-06-16)
  • 1
  • 2

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
||| (12)
||| (12)
||| (2)Kolosova A.A. (1)Krugovoi A. (1)Kuvaeva T (1)Makarova, A. (1)Mosin O. (1)Mosin, O. (1)Mosina A. (1)... View MoreSubject"Y" FACTOR (1)ADVANTAGES AND DISADVANTAGES (1)E-TENDERING (1)EFFECTIVE TOOL (1)ETHICS IN MARKETING (1)IMPROVING A SERVICE (1)MERCHANDISING (1)здоровий спосіб життя (1)здоровый способ жизни (1)студентська молодь (1)... View MoreDate Issued2013 (6)2011 (4)2008 (2)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV