Перегляд зібрання за групою - Автори bd7f7e44-046c-4ed6-b6bb-d0d1dca01244

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 18 до 37 із 52 < назад   далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
ShynkarenkoDPilovaK.pdf.jpg4-гру-2014GENDER MARKETINGShynkarenko, D.; Pilova, K.
HOW CONSUMERS BUY.pdf.jpg10-гру-2008HOW CONSUMERS BUYMaliarchuk, E.; Pilova, K. P.; Kostritskaya, S. I.
MilovidovaAPilovaK.pdf.jpg4-гру-2014HOW TO ADVERTISE ON VK.COM: USEFUL TIPS AND IMPORTANT RULESMilovidova, A.; Pilova, K.; Shvets, O.
NozdrachovaPPilovaK.pdf.jpg4-гру-2014HOW TO USE INSTAGRAM FOR SALENozdrachova, P.; Pilova, K.
IMPORTANCE OF COLORS IN BUILDING A STRONG BRAND.pdf.jpg12-гру-2013IMPORTANCE OF COLORS IN BUILDING A STRONG BRANDNikiforova, N.; Ryumin, D.; Pilova, K.; Shvets, O.
THE INTERNET AS THE MARKETING TOOL.pdf.jpg10-гру-2008THE INTERNET AS THE MARKETING TOOLKonstantinova, A.; Pilova, K. P.; Kostritskaya, S. I.
PantikovaZPilovaK.pdf.jpg4-гру-2014LEAD NURTURING: STRATEGY OF MODERN MARKETINGPantikova, Z.; Pilova, K.
TopolAPilovaK.pdf.jpg4-гру-2014LOYALTY PROGRAMTopol', A.; Pilova, K.
Документ67.pdf.jpg14-чер-2013THE MAIN ASPECTS OF COAL USE IN THE ENERGY OF UKRAINEPilova, E.
DaneliukK.pdf.jpg4-гру-2014MANIPULATING CUSTOMERS WITH BRANDSDaneliuk, K; Pilova, Kateryna
ZakharovaKPilovaK.pdf.jpg4-гру-2014MARKET RESEARCH OF SPICES IN UKRAINEZakharova, K.; Pilova, K.
SvieshnikovaYPilovaKKostrytskaS.pdf.jpg4-гру-2014MARKETING ADVANTAGES IN HOSPITALITY INDUSTRYSvieshnikova, Y.; Pilova, K.; Kostrytska, S.
MARKETING AS WAR.pdf.jpg10-гру-2008MARKETING AS WARAliyev, A.; Pilova, K. P.; Tarnopolsky, O. B.
THE MARKETING CONCEPT IN THE WORLD MARKET OF HOTEL SERVICES.pdf.jpg10-гру-2008THE MARKETING CONCEPT IN THE WORLD MARKET OF HOTEL SERVICESGavrilishina, A. V.; Pilova, K. P.; Kostritskaya, S. I.
MARKETING WARS.pdf.jpg10-гру-2008MARKETING WARSSlyusar, A.; Pilova, K. P.; Kostritskaya, S. I.
MCDONALD’S MARKETING STRATEGY.pdf.jpg10-гру-2008MCDONALD’S MARKETING STRATEGYAlekseyenko, T.; Skrynnikov, V.; Pilova, K. P.; Poperechna, N. V.
Документ16.pdf.jpg6-гру-2012MEME-JACKING AS A MARKETING STRATEGYGolub, V.O.; Pilova, K.; Shvets, O.
SkryabinaEPilovaKShvetsO.pdf.jpg4-гру-2014ONLINE PROMOTING OF TOURISM TRAVELLINGSkryabina, E.; Pilova, K.; Shvets, O.
Документ83.pdf.jpg14-чер-2013PERSONALITIES IN THE HISTORY OF MARKETINGStarovoyda, V.; Pilova, K. P.; Shvets, O. D.
Документ35.pdf.jpg13-чер-2013POLITICAL ELECTIONS FOR MARKETERSKanivets, N.; Pilova, K. P.; Shvets, O. D.