Перегляд зібрання за групою - Автори cfebad61-4415-41a2-a584-e69a1b52528a

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 23 до 42 із 45 < назад   далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
NEUROMARKETING.pdf.jpg8-гру-2011NEUROMARKETINGShpunov A.; Kovtun, K. K.; Shvets, O. D.
NEW_GENERATION_OF_CONSUMERS.pdf.jpg12-гру-2013NEW GENERATION OF CONSUMERSShynkarenko, D.; Pilova, K.
ONE-PRICE_STORES.pdf.jpg12-гру-2013ONE-PRICE STORESYelizarov, I.; Kruhlenko, L.; Kras’ko, A.; Mel’nikova, I.
P100 HEADING MACHINE COMPETITIVENESS ANALYSIS.pdf.jpg8-гру-2011P100 HEADING MACHINE COMPETITIVENESS ANALYSISMalashkevych D.; Bondarenko, V. I.; Kostrytska, S. I.
APPLE_PROMOTING_IN_UKRAINE.pdf.jpg12-гру-2013PPLE PROMOTING IN UKRAINESkorovarova, M.; Poznyakova, O.
PROBLEMS AND PROSPECTS OF MARKETING DEVELOPMENT IN UKRAINE.pdf.jpg6-гру-2012PROBLEMS AND PROSPECTS OF MARKETING DEVELOPMENT IN UKRAINEPidvalyuk, Y.; Bondarenko, T.
PROMOTION POLICY FOR CORPORATE CLIENTS.pdf.jpg12-гру-2013PROMOTION POLICY FOR CORPORATE CLIENTSAlexandrova, M.; Koshulko, L.
Belinskiy D..pdf.jpg16-чер-2013PROMOTION THE SALON OF BEAUTY & SPABelinskiy D.; Bagrova, I. V.
PSYCHOLOGICAL BARRIERS AT INNOVATIONS PENETRATION AND A WAY OF THEIR OVERCOMING BY THE PERSONNEL ORGANIZATION.pdf.jpg8-гру-2011PSYCHOLOGICAL BARRIERS AT INNOVATIONS PENETRATION AND A WAY OF THEIR OVERCOMING BY THE PERSONNEL ORGANIZATIONBogacheva T.; Myasnikova, O. U.
SPAM AS AN ADVERTISEMENT TYPE.pdf.jpg8-гру-2011SPAM AS AN ADVERTISEMENT TYPEPuzanova, A.; Shinkarenko, N. V.; Shvets, O. D.
STIVE JOBS’ MARKETING STRATEGY SUCCESS.pdf.jpg8-гру-2011STIVE JOBS’ MARKETING STRATEGY SUCCESSGolub V.; Pilova, K. P.; Shvets, O. D.
Kurza J. S. Kostrytska, language adviser.pdf.jpg6-гру-2012THE BRANDS’ HEROES – THE GIANTS OF FUTUREKurza, J.; Kostrytska, S.
THE EFFECTIVENESS OF DAVID OGILVY’S METHODS IN MODERN ADS.pdf.jpg12-гру-2013THE EFFECTIVENESS OF DAVID OGILVY’S METHODS IN MODERN ADSDontsova, E.; Lazutkina, А.
THREE STRATEGIES TO GAIN A COMPETITIVE ADVANTAGE BY MICHAEL PORTER.pdf.jpg8-гру-2011THREE STRATEGIES TO GAIN A COMPETITIVE ADVANTAGE BY MICHAEL PORTERNesterova D.; Bagrova, I. V.; Shvets, O. D.
TRANSPORT_ADVERTISING.pdf.jpg12-гру-2013TRANSPORT ADVERTISINGYelizarov, I.; Kurbatova, T.; Ositrova, V.; Mel’nikova, I.
USEFUL TIPS FOR CREATING MEMORABLE SLOGAN.pdf.jpg8-гру-2011USEFUL TIPS FOR CREATING MEMORABLE SLOGANShchur K.; Nikolayeva, V. K.
USING BELOW-THE-LINE ADVERTISEMENT.pdf.jpg8-гру-2011USING BELOW-THE-LINE ADVERTISEMENT IN UKRAINIAN RETAILKireeva A.; Chumachenko, T. N.
WHY DO COMPANIES MERGE WITH OR ACQUIRE OTHER COMPANIES.pdf.jpg8-гру-2011WHY DO COMPANIES MERGE WITH OR ACQUIRE OTHER COMPANIES?Kuvaeva T.; Dovgan’, S. M.; Shvets, O. D.
12.pdf.jpg1-січ-2011Визначення показників потоку поїздiв, які обмежують пропускну здатність ділянки за умовами електропостачанняКузнєцов, В. В.; Мозолевич, Г. Я.; Калашников К. О.
2009_1_p041-046.pdf.jpg1-січ-2009Вплив глобалізації на продовольчу безпеку УкраїниЛитвинова, О. М.; Судік Є. В.; Четверик Т. М.