Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/107118
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрішкіна, Н. І.-
dc.date.accessioned2014-11-12T09:12:56Z-
dc.date.available2014-11-12T09:12:56Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТрішкіна Н. І. Механізм активізації розвитку підприємств оптової торгівлі на основі маркетингу / Н. І. Трішкіна // Інновації і трансфер технологій : від ідеї до прибутку : 4-та міжнародна наук.-практ. конф., 24-26 квітня 2013 р. : матеріали. - Д. : НГУ, 2013. – С. 67-68.en
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/107118-
dc.language.isouken
dc.publisherВидавництво ДВНЗ "НГУ"en
dc.relation.ispartofseries;CD114-
dc.relation.ispartofseries;NTB454493-
dc.subjectмаркетинг у торгівліen
dc.subjectмаркетинг в торговлеen
dc.subjectоптовая торговляen
dc.subjectоптова торгівляen
dc.titleМеханізм активізації розвитку підприємств оптової торгівлі на основі маркетингуen
dc.typeArticleen
dc.identifier.bbkУ50en
Розташовується у зібраннях:Інновації і трансфер технологій : від ідеї до прибу тку : матеріали IV міжнар . наук .- практ . конф ., 24 – 26 квіт . 2013 р .

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
67-68.pdf210,9 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.