Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1171
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Проців, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2013-06-05T14:09:46Z | |
dc.date.available | 2013-06-05T14:09:46Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Проців В. В. Визначення сил, що реалізують гальмівні прилади шахтного шарнірно-зчленованого локомотива / В. В. Проців // Вісник Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля. – 2009. – № 4 (134). – Ч. 1. – С. 47 – 52. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1171 | |
dc.description | ЛИТЕРАТУРА 1. Процив В.В. Устойчивость движения локомотива на закруглениях шахтных рельсовых путей // Изв. вузов. Горный журнал. – 1992. – № 7. – С. 64-69. 2. Мишин В.В., Зайцева О.Б. Математическая модель шахтного секцион-ного локомотива в кривой // Изв. вузов. Горный журнал. – 1992. – № 4. – С. 71-74. 3. Проців В.В. Формування динамічної моделі шахтного шарнірно-зчленованого локомотива, що рухається в режимі гальмування // Науковий вісник НГУ. – 2009. – № 4. – С. 76-83. 4. Сорокина О.В., Кугушев Е.И. Принцип Даламбера-Лагранжа в механических системах с односторонними связями // Препринт ИПМ им. М.В. Келдыша РАН. – 2002. – № 14. 5. Сердюк А.А., Литвин В.В., Процив В.В. Определение бокового скольжения и коэффициента сцепления шахтного локомотива на криволинейных участках рельсового пути с учетом наличия промежуточной среды // Разработка рудных месторождений. – 2005. – Вып. 88 – С. 253-257. 6. Процив В.В., Моня А.Г. Экспериментальное определение характеристик сцепления шахтного локомотива в режиме торможения // Металлургическая и горнорудная промышленность. – 2003 – № 2 – С. 95-97. 7. Ренгевич А.А. Коэффициент сцепления электровозов // Вопросы руднич-ного транспорта / Под общ.ред. Н.С.Полякова. – М., 1961. – Вып.5. – С.227 – 247. | ru_RU |
dc.description.abstract | Определены силы, приложенные к шарнирно-сочлененному локомотиву в режиме тор-можения. Это позволяет формировать обобщенные силы для численного решения системы уравнений, входящих в динамическую модель движения шарнирно-сочлененного локомотива по реальному шахтному рельсовому пути с кривизной в профиле и в плане, а также с длин-ными статическими и динамическими неровностями и единичными неровностями на рельсовых стыках в режиме торможения различными типами тормозов. | ru_RU |
dc.description.abstract | Визначені сили, прикладені до шарнірно-зчленованого локомотива в режимі гальмуван-ня. Це дозволяє формувати узагальнені сили для чисельного вирішення системи рівнянь, що входять в динамічну модель руху шарнірно-зчленованого локомотива по реальному шахтному рейковому шляху з кривизною в профілі і в плані, а також з довгими статичними і динамічними нерівностями і одиничними нерівностями на рейкових стиках в режимі гальмування різними типами гальм. | ru_RU |
dc.description.abstract | The forces attached to the joint-joined locomotive in the mode of braking are certain. It allows to form the generalized forces for numeral decide the systems of the equalizations included in the dy-namic model of motion of the joint-joined locomotive on the real mine rail way with curvature in a type and in a plan, and also with long static and dynamic unevennesses and single unevennesses on rail ends in the mode of braking by alltypes types of brakes. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | ШАХТНИЙ ШАРНІРНО-ЗЧЛЕНОВАНИЙ ЛОКОМОТИВ | ru_RU |
dc.subject | локомотив | ru_RU |
dc.subject | гальмування | ru_RU |
dc.subject | вирішення системи рівнянь | ru_RU |
dc.title | Визначення сил, що реалізують гальмівні прилади шахтного шарнірно-зчленованого локомотива | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра конструювання, технічної естетики і дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
8.pdf | 433 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.