Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1172
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроців, В. В.
dc.date.accessioned2013-06-05T14:13:52Z
dc.date.available2013-06-05T14:13:52Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationПроців В. В. Визначення гальмівної сили магніторейкового гальма на довгих нерівностях рейкової колії / В. В. Проців // Математичне моделювання. – Дніпродзержинськ: ДДТУ. – 2009. – № 2 (21). – С. 76 – 80.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1172
dc.descriptionЛІТЕРАТУРА 1. Ренгевич А.А. и др. Тормозная платформа с электромагнитными рельсовыми тормозами / Горные машины и автоматика. – М.: Недра, 1969. – Вып. 9. – С.57-60. 2. Проців В.В. Визначення раціональної довжини секції складового рейкового магнітного гальма // Зб. на-ук. праць / НГУ. – Дніпропетровськ: РВК НГУ, 2008. № 30 – С. 102 – 111. 3. Салов В.А. Исследование рельсовых электро-магнитных тормозов для шахтного подвижного состава: Автореф. дис… канд. техн. наук. – Днепропетровск, 1972. – 22 с. 4. Проців В.В. Визначення сил, що реалізують гальмівні прилади шахтного шарнірно-зчленованого локомотива // Вісник Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля. – 2009. – № 4(134), – Частина 1. – С.47-52. 5. Проців В.В. Вплив локальної недосконалості шляху на ефективність гальмування шахтного локомо-тива складеним магніторейковим гальмом // Науковий вісник НГУ України. – 2008. – № 8. – С.77 – 83.ru_RU
dc.description.abstractОпределено влияние эквивалентного зазора между наконечником тормоза и рельсом на величину силы примагничивания тормоза к искривленному в плане и профиле рельсу. Учет ослабления силы магнитного притяжения необходим для определения тормозной силы локомотива при движении по реальному шахтному пути с несовершенствами.ru_RU
dc.description.abstractВизначено вплив еквівалентного зазору між наконечником гальма і рейкою на величину сили примагнічування гальма до викривленої в плані й профілі рейки. Облік ослаблення сили магнітного тяжіння необхідний для визначення гальмівної сили локомотива при русі по реальній шахтній колії з недосконалістю.ru_RU
dc.description.abstractInfluencing of equivalent gap between the tip of brake and rail on the size of force of magnetic attractive brake to distorted rail in a plan and type is found. The account of weakening of magnetic attractive power is needed for determination of brake force of locomotive at motion on the real mine way with imperfections.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherДніпродзержинськ: ДДТУru_RU
dc.subjectлокомотивru_RU
dc.subjectторможениеru_RU
dc.subjectшахтний локомотивru_RU
dc.subjectмагніторейкове гальмоru_RU
dc.subjectкоефіцієнта зчеплення коліс з рейкамиru_RU
dc.subjectматематичне прогнозуванняru_RU
dc.titleВизначення гальмівної сили магніторейкового гальма на довгих нерівностях рейкової коліїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра конструювання, технічної естетики і дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9. ШАБЛОН Визначення гальм.pdf364,19 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.