Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1174
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроців, В. В.
dc.date.accessioned2013-06-05T14:25:13Z
dc.date.available2013-06-05T14:25:13Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationПроців В. В. Ослаблення гальмівної сили магніторейкового гальма на одиничних нерівностях рейкової колії / В. В. Проців // Вібрація в техніці та технологіях. – 2010. – № 1 (57). – С. 49 – 54.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1174
dc.descriptionЛітература 1. Ренгевич А.А. и др. Тормозная платформа с электромагнитными рельсовыми тормозами / Горные машины и автоматика. – М.: Недра, 1969. – Вып. 9. – С.57-60. 2. Проців В.В. Визначення раціональної довжини секції складового рейкового магнітного гальма // Зб. наук. праць / НГУ. – Дніпропетровськ: РВК НГУ, 2008. № 30 – С. 102-111. 3. Салов В.А. Исследование рельсовых электромагнитных тормозов для шахтного подвижного состава: Автореф. дис… канд. техн. наук. – Днепропетровск, 1972. – 22 с. 4. Проців В.В. Визначення сил, що реалізують гальмівні прилади шахтного шарнірно-зчленованого локомотива // Вісник Східноукр. нац. ун-ту ім. В. Даля. – 2009. – № 4(134), – Частина 1. – С.47-52. 5. Салов В.А., Сердюк В.А. Определение характеристик магниторельсового тормоза шахтного локомотива при движении по рельсовому стыку // Вибрации в технике и технологиях: Всеукр. науч.-техн. журн. – Винница, – 2000. – № 4(16). – С. 92-95. 6. Проців В.В. Вплив локальної недосконалості шляху на ефективність гальмування шахтного локомотива складеним магніторейковим гальмом // Науковий вісник НГУ України. – 2008. – № 8. – С.77-83.ru_RU
dc.description.abstractОпределено влияние эквивалентного зазора между наконечником тормоза и рельсом на величину силы примагничивания тормоза к единичным неровностям рельса. Учет ослабления силы магнитного притяжения необходим для определения тормозной силы локомотива при движении по реальному шахтному пути с несовершенствами.ru_RU
dc.description.abstractInfluencing of equivalent gap between the tip of brake and rail on the size of force of magnetic attractive brake to the single burries of rail is found. The account of weakening of magnetic attractive power is needed for determination of brake force of locomotive at motion on the real mine way with imperfections.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВінниця: ВДАУru_RU
dc.subjectшахтні локомотивиru_RU
dc.subjectгальмівні системиru_RU
dc.titleОслаблення гальмівної сили магніторейкового гальма на одиничних нерівностях рейкової коліїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра конструювання, технічної естетики і дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf392,57 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.