Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1175
Назва: Розробка і обґрунтування використання нових матеріалів для створення магніторейкових гальм
Автори: Проців, В. В.
Гончар, О.Є.
Ключові слова: шахтний локомотив;гальма;гальмівний момент;рівняння Лагранжу;юз
Дата публікації: 2010
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Проців В. В. Розробка і обґрунтування використання нових матеріалів для створення магніторейкових гальм / В. В. Проців, О. Є. Гончар // Прогресивні технології і системи машинобудування : міжнар. зб. наук. праць ДонНТУ. – 2010. – Вип. 39. – С. 167 – 173.
Короткий огляд (реферат): Проведено теоретичне дослідження шахтного шарнірно-зчленованого локомотива в режимі гальмування пристроями, що реалізовують гальмівну силу в точці контакту колеса з рейкою. Визначені умови блокування коліс гальмівним моментом, що перевищує фрикційні характеристики контакту, а також ознаки переходу локо-мотива в юз. Доведено, що різке зростання за 1 с відносного ковзання коліс по рейках з 1,5 % до 50 %, як і збі-льшення відносної розбіжності лінійних швидкостей коліс або різниці в кутових швидкостях обертання тягових двигунів секцій на 50 % є ознакою початку юза при гальмуванні системами, що реалізовують гальмівну силу в точці контакту коліс з рейками, і може бути використаний для виявлення моменту часу блокування коліс.
Проведено теоретическое исследование шахтного шарнирно-сочленовного локомотива в режиме торможения устройствами, которые реализовывают тормозную силу в точке контакта колеса с рельсом. Определенны условия блокирования колес тормозным моментом, что превышает фрикционные характеристики контакта, а также признаки перехода локомотива в юз. Доказано, что резкий рост за 1 с относительного скольжения колес по рельсам с 1,5 % до 50 %, как и увеличение относительного расхождения линейных скоростей колес или разницы в угловых скоростях вращения тяговых двигателей секций на 50 % являет-ся признаком начала юза при торможении система-ми, которые реализовывают тормозную силу в точке контакта колес с рельсами, и может быть использо-ван для выявления момента времени блокирования колес.
Theoretical research of the mine joint-joined locomo-tive is conducted in the mode of braking by the devices realizing brake force in the point of contact of wheel with a rail. The terms of locking of wheels by a brake moment are certain, exceeding friction descriptions of contact, and also signs of transition of locomotive, in braking skidding. It is well-proven that sharp height after 1 s in relation to sliding of wheels on rails from 1,5 % to 50 %, as well as increase of relative divergence of linear speeds of wheels or difference in the angel speeds of rotation of hauling engines of sections on 50 % it is the sign of be-ginning braking skidding at braking by the systems real-izing brake force in the point of contact of wheels with rails, and can be used for the exposure of moment of time of locking of wheels.
Опис: Список літератури 1. Ренгевич А.А. Основы теории тяги рудничных по-ездов: Учебн. пособие – К.: УМК ВО, 1089. – 40 с. 2. Типовые решения по безопасной перевозке людей и грузов в выработках с уклоном от 0,005 до 0,050. – Донецк: Дон УГИ, 1973. – 62 с. 3. Коптовец А.Н., Шибалов С.Ф., Новицкий А.В. Ис-следование тормозной эффективности шахтных по-ездов. // Гірнича електромеханіка та автоматика: На-ук.-техн. зб.-2004.-Вып. 203. 4. Проців В.В., Гончар О.Є. Динамічна модель гальмі-вних систем, що реалізовують гальмівну силу в контакті колеса та рейки // Зб. Наук. праць – Дніпропетровськ: РВК НГУ, 2010. НГУ, № 34. т. 2 – С. 160-171.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1175
Розташовується у зібраннях:Кафедра конструювання, технічної естетики і дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf555,27 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.