Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1183
Назва: | РОЗВИТОК ТЕОРІЇ ПРОЦЕСІВ ПІДВОДНОГО ВИДОБУТКУ ТА ТРАНСПОРТУВАННЯ ТВЕРДИХ КОРИСНИХ КОПАЛИН (заключний звіт) ГП-426 |
Автори: | Франчук, Всеволод Петрович |
Ключові слова: | РОЗМИВАННЯ;ПОХИЛИЙ СТРУМІНЬ;ГЕТЕРОГЕННА СУМІШ;ЕРЛІФТНИЙ ГІДРОПІДЪОМ;БОБИННА ПОДНІМАЛЬНА МАШИНА;ГУМОВОТРОСОВИЙ КАНАТ |
Дата публікації: | 9-гру-2011 |
Серія/номер: | ГП;426 |
Короткий огляд (реферат): | РЕФЕРАТ Звіт про НДР: 153 с., 49 рис., 8 табл., 29 джерел, 8 додатків. Предмет дослідження – процес струминного утворення поверхні підводного вибою, напружено-деформований стан підкріплення лобовин бобінних підйомників, витратні та енергетичні параметри глибоководного ерліфта, взаємодія нормальних вимушених коливань та тангенціальних фрикційних автоколивань і управління силою тертя в трібосполуках. Об’єкт дослідження – струминний розпушувач ґрунтозабірного пристрою, бобінний підйомник з гумотросовим канатом (ГТК), процес транспортування гетерогенної суміші в транспортному трубопроводі глибоководного ерліфта ступінчастої будови, тяжконавантажені режими тертя в трібологічних системах з контактним збудженням коливань. Мета роботи полягає в наступному: отримати аналітичні залежності для розрахунку поверхні підводного вибою турбулентного струменю; розробити науково-обґрунтовану інженерну методику розрахунку технологічних та конструктивних параметрів систем видобутку гірничої маси у підводному вибої; розробити інженерний метод розрахунку параметрів гідротранспортної системи на базі глибоководного ерліфта з урахуванням ступінчастої конструкції транспортного трубопроводу, а також відхилення нижнього кінця транспортного трубопроводу від вертикалі в площині транспортування ерліфтної установки при підводному видобутку; дослідити вплив ступінчастої конструкції транспортного трубопроводу на витратні та енергетичні параметри глибоководного ерліфтного гідропідйому; дослідити вплив розміру фракцій твердого компонента суміші на к.к.д. глибоководного ерліфтного гідропідйому; встановити закономірності динамічних процесів у вузлах тертя в залежності від параметрів геометрії контакту та кінематичних зв’язків, інерції, жорсткості та демпфування контакту, передачі та гальмового приводу. Відповідно до поставлених завдань в роботі одержані наступні результати: - на базі отриманих аналітичних залежностей для розрахунку поверхні підводного вибою турбулентного струменю розроблена інженерна методика розрахунку технологічних та конструктивних параметрів систем видобутку гірничої маси землесосних снарядів; - інженерний метод розрахунку параметрів глибоководного ерліфта з урахуванням ступінчастої конструкції транспортного трубопроводу; - розроблена математична модель напружено-деформованого стану підкріплення лобовин бобінних підйомників; - розроблена методика комп’ютерного моделювання динамічних процесів у вузлах тертя |
Опис: | Рукопис закінчено 09 грудня 2011 р. Результати роботи розглянуті Вченою Радою Державного ВНЗ «НГУ». Протокол № 4 від 20.12. 2011 р. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1183 |
Розташовується у зібраннях: | Звіти з науково-дослідних робіт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
GP-426.pdf | 3,02 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.