Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1265
Назва: | РОЗРОБКА МЕТОДОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ І ПІДТРИМКИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ (заключний звіт) по темі ГП-384 |
Автори: | Решетілова, Тетянa Борисівнa |
Ключові слова: | ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД;КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНИЙ ПОТЕНЦІАЛ;РИНОК ПРАЦІ;РИНОК ОСВІТНІХ ПОСЛУГ;СИСТЕМA ІНДИКАТОРІВ |
Дата публікації: | 5-гру-2008 |
Серія/номер: | ГП;384 |
Короткий огляд (реферат): | РЕФЕРАТ Звіт по НДР: 115 с., 29 табл., 44 рис. Метою дослідження є розробка методологічних засад формування стійких конкурентних переваг ВНЗ на основі розвитку ключових компетенцій. Предмет – принципи, методи і практичні аспекти формування механізмів стратегічного управління конкурентоспроможним потенціалом ВНЗ. Об’єкт – потенціал системи «ВНЗ», яка діє за умов конкурентного середовища. Методологічною основою є принципи системного підходу, які використано у дослідженні освітніх процесів, що дозволило виокремити сутнісні характеристики взаємодії ВНЗ на ринку освітніх послуг, встановити механізми розвитку ВНЗ під впливом чинників конкуренції. У процесі роботи використано загальнонаукові методи досліджень, а саме: абстракція, аналіз, та синтез. Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативні акти, що регулюють головні напрями економічної, соціальної, регіональної та державної політики у сфері розвитку освіти, нормативно-правові акти, рекомендаційні та статистичні матеріали Міністерства освіти і науки України, Державного комітету статистики України, опитування споживачів ринку освітніх послуг Дніпропетровської області, матеріали періодичних видань. Розвинуто теорію управління шляхом створення нового підходу до механізму стратегічного планування ВНЗ на основі превентивного розвитку конкурентоспроможного потенціалу у відповідності до стратегічних цілей з метою досягнення конкурентних переваг Визначено послідовність формування потенціалу ВНЗ, яка ґрунтується на принципах ситуаційного моделювання за допомогою збалансованої системи показників і дозволяє оперативно коригувати структуру освітнього закладу до змін у зовнішньому та внутрішньому середовищі. |
Опис: | Рукопис закінчено 5 грудня 2008 р. Результати цієї роботи розглянуто Вченою Радою НГУ, протокол №8 від 16 грудня 2008 р. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1265 |
Розташовується у зібраннях: | Звіти з науково-дослідних робіт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
GP-384.pdf | 9,97 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.