Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1355
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTymoshenko, O.
dc.contributor.authorBardas, A.
dc.date.accessioned2013-06-08T14:00:15Z
dc.date.available2013-06-08T14:00:15Z
dc.date.issued2012-12-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1355
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectIRON-ORE ENTERPRISESuk_UA
dc.titleIDENTIFYING THE PRIORITY APPROACH OF SALES ACTIVITIES FOR IRON-ORE ENTERPRISESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tymoshenko.pdf14,35 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.