Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1358
Назва: SOCIAL FACTORS THAT HAVE A DIRECT IMPACT ON RESTAURANT BUSINESS
Автори: Vengerovsky, A.
Palekhova, L.
Ключові слова: SOCIAL FACTORS;IMPACT ON RESTAURANT BUSINESS
Дата публікації: 6-гру-2012
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1358
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SOCIAL FACTORS THAT HAVE A DIRECT IMPACT ON RESTAURANT BUSINESS.pdf11,17 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.