Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1369
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYelizarova, K.
dc.contributor.authorYelyseyeva, N.
dc.contributor.authorStepanyuk, M.
dc.contributor.authorMel’nikova, I.
dc.date.accessioned2013-06-08T14:33:01Z
dc.date.available2013-06-08T14:33:01Z
dc.date.issued2012-12-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1369
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectROLE OF ADVERTISINGuk_UA
dc.subjectMARKETING STRATEGYuk_UA
dc.titleROLE OF ADVERTISING IN THE MARKETING STRATEGYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ROLE OF ADVERTISING IN THE MARKETING STRATEGY.pdf10,5 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.