Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1408
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPrihodko, V.
dc.contributor.authorVecherov, V.
dc.date.accessioned2013-06-08T20:39:57Z
dc.date.available2013-06-08T20:39:57Z
dc.date.issued2012-12-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1408
dc.language.isoenuk_UA
dc.titleIDENTIFYING THE TARGET SEGMENT IN ORDER TO DEVELOP AN ADVERTISING CAMPAIGN FOR THE "TECHNOMASH-DNEPR" PUMPING COMPANYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.