Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShinkarenko D.
dc.contributor.authorTkachenko I.
dc.contributor.authorPilova, K.
dc.contributor.authorShvets, O.
dc.date.accessioned2013-06-08T20:54:36Z
dc.date.available2013-06-08T20:54:36Z
dc.date.issued2012-12-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1421
dc.language.isoenuk_UA
dc.titleTARGETING IN PROMOTING PRODUCTS IN SOCIAL NETWORKuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TARGETING IN PROMOTING PRODUCTS IN SOCIAL NETWORK.pdf25,58 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.