Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146479
Назва: | Методичні вказівки з виконання контрольних робіт для студентів заочників з курсу «Особливості усного перекладу: послідовний переклад» |
Автори: | Висоцька, Т. М. |
Ключові слова: | Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION;Переклад, усний послідовний переклад, англійська мова;Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::Languages and linguistics;Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::Languages and linguistics::Linguistic subjects::Bilingualism;Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION::Languages and linguistics::Linguistic subjects::Language technology |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Дніпропетровськ, ДВНЗ "НГУ" |
Бібліографічний опис: | Методичні вказівки з виконання контрольних робіт для студентів заочників з курсу «Особливості усного перекладу: послідовний переклад» / уклад. Т. М. Висоцька ; видавництво Нац. гірн. ун-ту– Д.: ДВНЗ «НГУ», 2014. – 15 с. |
Короткий огляд (реферат): | Подано методичні розробки з виконання контрольних робіт для студентів- заочників з дисципліни «Послідовний переклад». Матеріали містять завдання, деякі додаткові матеріали та літературні посилання. Призначено для студентів з напрямку підготовки «Філологія», спеціальності «Переклад». Матеріали умовно поділені на дві частини – перша містить базові символи УПС, друга – список рекомендованої літератури, третя – змістові модулі та завдання.У додатку наведено зразок оформлення титульного аркушу, вимоги до оформлення контрольних завдань та перелік питань до заліку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146479 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра перекладу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПОП_5_задание_заочники Высоцкая.pdf | 282,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.