Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146658
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеревянко, Е.Г.-
dc.date.accessioned2015-09-09T10:17:21Z-
dc.date.available2015-09-09T10:17:21Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДеревянко Е.Г. Формирование репутации топ-менеджмента компании // Економіка в умовах глобалізації : проблеми, тенденції, перспективи : 1-ша міжнародна наук.-практ. інтернет-конференція, 25 лютого-1 березня 2013 р., Дніпропетровськ-Жешув : зб. матеріалів. - 2013. - С. 90 - 93ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146658-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherИздательство НГУru_RU
dc.relation.ispartofseriesCD116;NTB454495-
dc.subjectделовая репутацияru_RU
dc.subjectділова репутаціяru_RU
dc.subjectлидер как руководительru_RU
dc.subjectтоп-менеджментru_RU
dc.subjectнаучная публикация НГУru_RU
dc.subjectнаукова публікація НГУru_RU
dc.titleФормирование репутации топ-менеджмента компанииru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk651.01ru_RU
Розташовується у зібраннях:Збірник матеріалів І міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 25 лют. – 1 бер. 2013 р., Дніпропетровськ – Жешув

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
90-93.pdf305,62 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.