Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146728
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBondar, I.en
dc.contributor.authorYelizarov, I.en
dc.contributor.authorAkchurina, A.en
dc.contributor.authorMel’nikova, I.en
dc.date.accessioned2015-11-02T19:53:29Z
dc.date.available2015-11-02T19:53:29Z
dc.date.issued2014-12-04
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146728
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectCROWDSOURCING AS A MARKETING MODELru_RU
dc.titleCROWDSOURCING AS A MARKETING MODELru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BondarIYelizarovIAkchurinaA.pdf14,05 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.