Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorChupryna, D-
dc.contributor.authorKanishchenko, O-
dc.date.accessioned2015-11-02T20:25:02Z-
dc.date.available2015-11-02T20:25:02Z-
dc.date.issued2014-12-04-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146736-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectUKRAINIAN MARKETING RESEARCH ISSUES IN THE PROCESSES OF MARKET RESTRUCTURING DURING A CRISISru_RU
dc.titleUKRAINIAN MARKETING RESEARCH ISSUES IN THE PROCESSES OF MARKET RESTRUCTURING DURING A CRISISru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ChuprynaD.pdf13,17 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.