Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDudnyk, K-
dc.contributor.authorBardas, A-
dc.date.accessioned2015-11-02T20:43:41Z-
dc.date.available2015-11-02T20:43:41Z-
dc.date.issued2014-12-04-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146741-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectMANIPULATIVE TECHNIQUES IN MARKETING: HOW TO CHANGE THE CONSCIOUSNESS OF THE CONSUMERru_RU
dc.titleMANIPULATIVE TECHNIQUES IN MARKETING: HOW TO CHANGE THE CONSCIOUSNESS OF THE CONSUMERru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DudnykK.pdf14,56 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.