Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDylenok, Y-
dc.contributor.authorSopilko, N-
dc.date.accessioned2015-11-02T20:46:52Z-
dc.date.available2015-11-02T20:46:52Z-
dc.date.issued2014-12-04-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146742-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectTHE WORK OF BUSINESS WITH THE YOUTH AS A TOOL OF EVENT MARKETINGru_RU
dc.titleTHE WORK OF BUSINESS WITH THE YOUTH AS A TOOL OF EVENT MARKETINGru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DylenokY.pdf18,55 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.