Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146746
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorFihun, N-
dc.contributor.authorBabak, T-
dc.date.accessioned2015-11-02T20:51:45Z-
dc.date.available2015-11-02T20:51:45Z-
dc.date.issued2014-12-04-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146746-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectMARKETING WITH NATIONAL ELEMENTS FOR CREATING A «BREAKTHROUGH PRODUCTS»ru_RU
dc.titleMARKETING WITH NATIONAL ELEMENTS FOR CREATING A «BREAKTHROUGH PRODUCTS»ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FihunNBabakT.pdf27,61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.