Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146748
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРешетілова, Тетяна Борисівна-
dc.contributor.authorДовгань, Сергій Михайлович-
dc.date.accessioned2015-11-08T21:09:05Z-
dc.date.available2015-11-08T21:09:05Z-
dc.date.issued2015-11-04-
dc.identifier.issn978-966-350-565-7-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146748-
dc.description.abstractРозглянуто комплекс питань, пов’язаних з методологією і практичним інструментарієм реалізації всіх етапів маркетингового дослідження. Акцент зроблено на практичну сторону організації та проведення дослідження. Підручник призначений для студентів, які навчаються за спеціальністю 075 Маркетинг.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «НАЦІОНАЛЬНИЙ ГІРНИЧИЙ УНІВЕРСИТЕТ»ru_RU
dc.subjectМаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectдослідження ринкуru_RU
dc.subjectдослідження поведінки споживачівru_RU
dc.subjectметоди маркетингових дослідженьru_RU
dc.subjectвибіркове дослідженняru_RU
dc.subjectкількісні методи маркетингових дослідженьru_RU
dc.subjectякісні методи маркетингових дослідженьru_RU
dc.subjectпроекційні методиru_RU
dc.subjectпохибки маркетингового дослідженняru_RU
dc.subjectрозробка анкетиru_RU
dc.titleМаркетингові дослідження: підручникru_RU
dc.title.alternativeМаркетингові дослідження: підручник : [Електронний ресурс]ru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
dc.identifier.udk339.138ru_RU
dc.identifier.bbk65.290-2ru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.