Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146753
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLubenchenko, K-
dc.contributor.authorIhnatenko, Yu-
dc.contributor.authorPalekhova, L-
dc.contributor.authorShvets, O-
dc.date.accessioned2015-11-17T20:18:38Z-
dc.date.available2015-11-17T20:18:38Z-
dc.date.issued2014-12-04-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146753-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectUSING GLOBALGAP TO PROMOTION IN THE MARKET OF EGGSru_RU
dc.titleUSING GLOBALGAP TO PROMOTION IN THE MARKET OF EGGSru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LubenchenkoKIhnatenkoYu.pdf13,54 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.