Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146760
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLukyanenko, V.-
dc.contributor.authorPalekhova, L.-
dc.contributor.authorShvets, O.-
dc.date.accessioned2015-11-24T08:33:15Z-
dc.date.available2015-11-24T08:33:15Z-
dc.date.issued2014-12-04-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146760-
dc.language.isoenru_RU
dc.titleINFLUENCE OF SPONSORSHIPS ON CONSUMERS OF ACTION SPORTS GOODSru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LukyanenkoVPalekhovaL.pdf12,61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.