Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146787
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorOrlova, A.-
dc.contributor.authorPalekhova, L.-
dc.contributor.authorShvets, O.-
dc.date.accessioned2015-12-05T10:12:57Z-
dc.date.available2015-12-05T10:12:57Z-
dc.date.issued2014-12-04-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146787-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectINSTAGRAM DIRECT PLATFORM AS A MARKETING TOOLru_RU
dc.titleINSTAGRAM DIRECT PLATFORM AS A MARKETING TOOLru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OrlovaAPalekhovaLShvetsO.pdf7,47 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.