Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146788
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPantikova, Z.-
dc.contributor.authorKozlova, O.-
dc.contributor.authorPalekhova, L.-
dc.date.accessioned2015-12-05T10:14:48Z-
dc.date.available2015-12-05T10:14:48Z-
dc.date.issued2014-12-04-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146788-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectUSE VSS FOR PRODUCT PROMOTION IN A GLOBALIZED MARKETru_RU
dc.titleUSE VSS FOR PRODUCT PROMOTION IN A GLOBALIZED MARKETru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PantikovaZKozlovaOPalekhovaL.pdf12,86 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.