Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146800
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRudenko, Ya.-
dc.contributor.authorShynkarenko, N.-
dc.date.accessioned2015-12-05T10:46:05Z-
dc.date.available2015-12-05T10:46:05Z-
dc.date.issued2014-12-04-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146800-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectSTAGES OF CONSUMER’S DECISION-MAKING PROCESSru_RU
dc.titleSTAGES OF CONSUMER’S DECISION-MAKING PROCESSru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
RudenkoYaShynkarenkoN.pdf18,56 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.