Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146805
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSeverina, V.-
dc.contributor.authorVlasova, T.-
dc.date.accessioned2015-12-05T15:09:01Z-
dc.date.available2015-12-05T15:09:01Z-
dc.date.issued2014-12-04-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146805-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectMARKETING AND WOMEN’S LIFE AT THE BEGINNING OF THE 21ST CENTURYru_RU
dc.titleMARKETING AND WOMEN’S LIFE AT THE BEGINNING OF THE 21ST CENTURYru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SeverinaVVlasovaT.pdf18,58 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.