Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146825
Назва: FEASIBILITY OF USING MARKETING TOOLS IN THE CONTEXT OF INVESTMENT STRATEGY FORMATION AND IMPORTANCE OF THEIR INTEGRAL USE
Автори: Vakhnenko, A.
Zhuravleva, E.
Ключові слова: FEASIBILITY OF USING MARKETING TOOLS IN THE CONTEXT OF INVESTMENT STRATEGY FORMATION AND IMPORTANCE OF THEIR INTEGRAL USE
Дата публікації: 4-гру-2014
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146825
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VakhnenkoAZhuravlevaE.pdf21,27 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.