Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146833
Назва: THE SPECIFIC NATURE OF SOCIAL ADVERTISING
Автори: Yelizarova, K.
Kruhlenko, L.
Loboda, I.
Mel’nikova, I.
Ключові слова: THE SPECIFIC NATURE OF SOCIAL ADVERTISING
Дата публікації: 4-гру-2014
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146833
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
YelizarovaKKruhlenkoLLobodaIMel’nikovaI.pdf13,73 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.