Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146834
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYelizarova, K.-
dc.contributor.authorKruhlenko, L.-
dc.contributor.authorNechaev, D.-
dc.contributor.authorMel’nikova, I.-
dc.date.accessioned2015-12-06T13:03:15Z-
dc.date.available2015-12-06T13:03:15Z-
dc.date.issued2014-12-04-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146834-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectEXHIBITION ACTIVITIES AS MEANS OF MARKETING COMMUNICATIONS FORMATIONru_RU
dc.titleEXHIBITION ACTIVITIES AS MEANS OF MARKETING COMMUNICATIONS FORMATIONru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
YelizarovaKKruhlenkoLNechaevDMel’nikovaI.pdf20,4 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.