Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146897
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРешетілова, Тетяна
dc.contributor.authorДовгань, Сергій
dc.contributor.authorПілова, Катерина
dc.date.accessioned2016-02-12T06:34:51Z
dc.date.available2016-02-12T06:34:51Z
dc.date.issued2015-04
dc.identifier.citationРешетілова Т.Б. Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами / Т.Б. Решетілова, С.М. Довгань, К.П. Пілова // Маркетинг в Україні – К. : ВГО "УАМ", 2015. – № 4 (91). – С. 59-70ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146897
dc.description.abstractВ статті на постанові результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з гендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного зверненняru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВГО "УАМ"ru_RU
dc.relation.ispartofseriesМаркетинг в Україні;4
dc.subjectповедінка споживачаru_RU
dc.subjectсприйняття рекламиru_RU
dc.subjectфактори сприйняття рекламиru_RU
dc.subjectҐендерru_RU
dc.subjectҐендерне сприйняттяru_RU
dc.titleҐендерні особливості сприйняття зовнішньої рекламиru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658.8.013ru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2015-10-29.pdfСкан из журнала11,63 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Маркетинг в Украине 2015_Решетилова_Довгань_Пилова (НГУ).docОригинальная рукопись1,87 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.