Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146954
Назва: THE ROLE OF MARKETING IN THE FORMATION OF HIGH FINANCIAL COMPETITIVENESS OF THE REGION
Автори: Getman, D.
Lysiak, L.
Ключові слова: THE ROLE OF MARKETING IN THE FORMATION OF HIGH FINANCIAL COMPETITIVENESS OF THE REGION
Дата публікації: 4-гру-2014
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146954
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GetmanD.pdf14,64 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.